Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 august 2012

RĂZBOI ÎN BUCĂTĂRIE (2001)



Război în bucătărie (2001)

Info: http://www.cinemagia.ro/filme/razboi-in-bucatarie-123/

Rezoluţie: 720x404
Proprietăţi audio
Bit rate: 128 kbps
Audio format: MPEG Layer-3
Proprietăţi video
Compresie video: XVID
Frame rate: 25
Data rate: 1308 kbps
Size: 725 Mb
Durata: 01:15:45
Încărcat pe: FileFactory

Sinopsis:

Un soldat român (Ovidiu Niculescu) dezertează în timpul conflictului din martie ´90 de la Tg. Mureş. Se ascunde la un canton unde începe o poveste de dragoste cu fata cantonierului (Imola Kezdi), împotriva adversităţii cantonierului maghiar (Gheorghe Dinică). Conflictul din stradă se mută în bucătărie.

Filmul a fost realizat în două versiuni: una pentru televiziune, în 1997, şi una pentru cinematografe, lungmetraj, cu premiera în 2001.

"O poveste de dragoste pe un fundal de adversitate etnică, o poveste cu personaje puţine, dificil de filmat, cu o distribuţie decisivă pentru care am călătorit de mai multe ori pe ruta: Cluj, Oradea, Tg. Mureş, astfel descoperind-o pe Imola Kezdi, o poveste care trebuia să fie filmată vara şi natural că aceasta s-a întâmplat să fie iarna, care mi-a oferit posibilitatea de a lucra cu "marele şi notabilul" Gheorghe Dinică, un film realizat în condiţii pure-adevarate-tipic de fruste de Europă de Est... Dificultatea primordială era de a face o poveste credibilă şi de a ţine balanţa unui conflict în care fiecare tabără (în cazul nostru, română sau maghiară) îşi cerea partea. Îmi plăcea povestea, mai ales pentru că opera cu individualităţi, în travaliul regizoral am putut s-o dezvolt, iar această problematică de conflict etnic, în care energiile negative se dezvoltă exponenţial, obturând raţionalitatea, nu îmi era străină" (Marius Theodor Barna).

"Acest film este un avertisment. Ideea mi-a venit în martie '90 la Tg.Mureş, când fugeam pe străzi ca să nu fiu prins la mijloc şi strivit. Am încercat să reduc conflictul la esenţă, l-am înghesuit în bucătărie, unde continuă dezlănţuit, printre oale şi crătiţi, după aceiaşi logică a răului, numai că protagoniştii sunt diferiţi" (Răsvan Popescu).

"Filmul, defăimator sub aspectul ideilor şi primitiv sub cel al limbajului, a fost finanţat de TVR sub direcţia regizorului Stere Gulea" (Tudor Caranfil).


Descarcă de AICI:

Download From FileFactory!

Unul dintre cele mai bune HOST-uri:

  Join FileFactory Today!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu